پل واکر بازیگر مرده فیلم «سریع و خشمگین» زنده می‌شود

0
349

با آماده شدن گروه برای تکمیل صحنه‌های باقی مانده از فیلم «سریع و خشمگین 7» اطلاعات جدیدی درباره تکمیل صحنه‌های مربوط به شخصیت پل واکر برای این فیلم اعلام شد.

 در حالی که گروه کارگردانی و تولید برای افزودن صحنه های باقی مانده از فیلم «سریع و خشمگین» به زودی راهی ابوظبی می شوند، گفته می شود از تمهیدات کامپیوتری برای خلق برخی از صحنه‌های فیلم استفاده خواهد شد.

گفته شده استفاده از صنعت سی.جی.آی و افکت های ویژه صدایی، با استفاده از بدل به کار می رود تا صحنه‌های مربوط به برایان واکر شخصیت کارآگاهی که واکر بازیگر نقش او بود، تکمیل شود.

گفته شده گروه کارگردانی فیلم چهار بدل مشابه پل واکر پیدا کرده‌اند که از آنها برای فیلمبرداری اولیه استفاده می شود و در مرحله بعد با استفاده از امکانات کامپیوتری مشابهت لازم ایجاد می شود. با این حال از صدا و تصویر چهره خود واکر برای خلق بیشتر صحنه‌ها استفاده خواهد شد.

پیش از این کمپانی یونیورسال که سازنده این فیلم پرطرفدار است گفته بود از کریس مورگان فیلمنامه‌نویس برای تغییر در فیلمنامه و بازنشسته کردن آو در آخر این فیلم استفاده خواهد کرد و قصد ندارد تا شخصیت او را در پایان قسمت هفتم فیلم «سریع و خشمگین» بکشد.

جیمز وان کارگردان قسمت هفتم این فیلم با گروه بازیگران این فیلم ازجمله ون دیزل و مایکل رودریگز قرار است به زودی (اوایل آوریل) راهی امارات متحده عربی شوند تا در ابوظبی به فیلمبرداری بقیه صحنه‌های فیلم بپردازند.

فیلمبرداری این فیلم که بخش های زیادی از آن انجام شده به دنبال مرگ پل واکر یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه «سریع و خشمگین» در یک سانحه اتومبیل که 30 نوامبر به وقوع پیوست، معوق ماند.

به گزارش مهر به نقل از مترو،برخی از صحنه‌های فیلم نیز در جورجیا در آتلانتای آمریکا فیلمبرداری خواهد شد.